23N Eleccions al Consell Escolar

Us recordem que dijous 23 de novembre, es celebren les eleccions a Consells Escolars en els cecntres educatius.

Famílies, alumnat i personal dels centres docents estan convocats a votar per a triar a les persones que representaran la veu de la comunitat educativa en este òrgan de govern.

Votació de l’alumnat

S’han organitzat torns perquè l’alumnat realitze l’exercici del vot durant la jornada lectiva, tant durant el torn de demà com en el de vesprada. El professorat indicarà a l’alumnat com procedir. És important que eixe dia l’alumnat vinga degudament identificat.

Votació de les famíles

S’habilitarà una mesa electoral a l’entrada de l’institut, entre consergeria i administració, perquè les famílies puguen votar les seues candidatures en el següent horari:

• HORARI DE VOTACIÓ FAMÍLIES: de 12 a 14 i de 16.30 a 18.30
  • LLOC: Hall de l’institut (entre )

Aprofitem esta ocasió per a agrair, anticipadament, a tots els sectors de la comunitat educativa la seua implicació en este procés electoral.