Visita al XV Congrés ISACA

El passat divendres, 1 de desembre, l’alumnat dels cicles formatius de la família d’Informàtica i Comunicacions de l’IES Conselleria va viure una jornada enriquidora al XV Congrés ISACA (@ISACAValencia), celebrat a la Universitat Politècnica de València (UPV), en el que es van abordar temàtiques relacionades amb la seguretat informàtica i les tecnologies de la informació.

Amb ponències de professionals destacats en el camp, d’empreses com Sothis i Red Hat, els estudiants van tenir l’oportunitat d’expandir els seus coneixements, connectar amb experts de la indústria i explorar les últimes tendències en seguretat cibernètica.

Aquesta experiència no només contribueix al desenvolupament acadèmic dels alumnes, sinó que també els prepara per afrontar els reptes d’un món laboral en constant evolució. Felicitem als participants i als docents que van fer possible aquesta valuosa oportunitat educativa, consolidant així el compromís de l’IES Conselleria amb l’excel·lència acadèmica i la formació de professionals capacitats per afrontar els desafiaments de la societat actual.