Centre lliure de mòbils

D’acord amb Resolució de 17 abril de 2024 de la Conselleria d’Educació per la qual es regula l’ús dels mòbils als centres educatius, a partir del dilluns, els dispositius electrònics de comunicació (mòbils, tabletes, consoles, rellotges intel·ligents, tec.), s’hauran de deixar a casa i, en cas que això no siga possible, hauran de romandre apagats i guardats en les motxilles des del moment que s’accedisca al centre, fins que termine la jornada. El professorat i personal del centre vetlarà per informar l’alumnat i prendre les mesures oportunes per garantir el compliment d’esta mesura.

Teniu en compte, que aquesta limitació s’aplicarà en l’horari lectiu, durant els patis i en el transcurs de les activitats complementàries i extraescolars.

Entenem que esta iniciativa pot ajudar a millorar el rendiment acadèmic de l’alumnat i el clima de convivència del centre, per la qual cosa, preguem la col·laboració de totes i tots.