L’alumnat gaudí d’un complet dia d’activitats extraescolars

El passat dia 22 de Desembre, l’alumnat del Centre gaudí d’un complet dia amb un ampli conjunt d’activitats extraescolars organitzades pels diferents Departaments, que va acabar amb el típic partidet de futbol sala entre alumnat de 2n de BAT i professors. Que, per cert, aquest any guanyaren els professors 4 – 2!!

També s’entregaren una sèrie de premis als guanyadors de les diferents activitats, que consistiren en un val de 5 € per a un esmorzar en la Cantina del Centre i portabocates. L’AMPA del Centre es va fer càrrec de tots els premis i els costos de les activitats.

A continuació vos deixem una mostra amb algunes instantànies preses durant aquesta jornada d’entreteniment, per a celebrar el tancament del primer trimestre del curs i el començament de les vacances de Nadal.