#AprendemosEnCasa

?  Des del dilluns, en La 2 y Clan de TVE es realitzarà una programació especial per als alumnes.

? ✏️ S’emitiran continguts continguts educatius per a xiquets y xiquetes de 6 a 16 anys per a pal·liar la falta de classes presencials, especialment entre els més vulnerables.

A continuació us deixem la programació:

Graella de Programació de Clan TV i La 2 de TVE

El canal Clan TV d’RTVE emetrà els dilluns espais amb continguts de Matemàtiques, els dimarts de Ciències Socials, els dimecres d’Educació Artística i/o Educació Física, els dijous de Llengua i idiomes i els divendres de Ciències Naturals. Aquests programes estaran dirigits a xiquets i xiquetes d’entre 6 i 8 anys en la franja horària de 9.00 a 10.00 hores; a alumnat de 8 a 10 anys entre les 10.00 i les 11.00 hores i a estudiants de 10 a 12 anys en la següent hora.

Així mateix, en La 2 de TVE, els estudiants de 12 a 14 anys podran gaudir d’aquests continguts, adaptats a la seua edat, i en el mateix ordre de matèries per dia de la setmana que en els casos anteriors, entre les 12.00 i les 13.00 hores; i els de 14 a 16 anys, en la següent franja horària.

Horarios de Aprendemos en casa

Editorials i portals educatius ofereixen gratuïtament els seus continguts

El Ministeri d’Educació i Formació Professional, els tècnics de la qual han treballat intensament durant els últims dies, ha comptat amb la col·laboració de 14 editorials i nou portals educatius que han oferit els seus continguts de manera desinteressada. Aquestes empreses són EDEBÉ, EDELVIVES, McGraw-Hill, Planeta, Santillana, MacMillan, SM, ANAYA, BROMERA, BRUÑO, Algaida, Oxford University Press, Bristish Council, Editorial Casals, Pearson, LingoKids, Smile&Learn, Unicoos, Unprofesor.com, Happy Learning, Quantum, Derivando y La cuna de Halicarnaso.

El departament que dirigeix Isabel Celaá agraeix molt especialment aquesta àmplia resposta i espera que es produïsquen noves incorporacions en els pròxims dies per a enriquir el treball que s’està realitzant. És una mostra més del compromís que tot l’àmbit educatiu està demostrant durant aquesta situació excepcional i de la necessària aportació de tots per a tirar avant.

Per a l’elaboració d’aquests programes, el MEFP ha format diversos equips de treball que revisen i filtren els materials audiovisuals per a assegurar la seua qualitat pedagògica. Per part seua, RTVE ha creat un altre grup de treball que manté una estreta col·laboració amb el Ministeri.

Altres iniciatives educatives per a aprendre des de casa

A més d’aquest contingut en obert per a televisió, el Ministeri d’Educació i FP posarà a la disposició de la comunitat educativa a partir del dilluns 23 una web per a accedir a diversos recursos i eines per a facilitar l’aprenentatge en un entorn virtual.

El MEFP també ha oferit a les Comunitats Autònomes l’Aula Virtual d’educació a distància (apta per a Primària, Secundària i Batxillerat), així com els materials de la Plataforma de Formació Professional a Distància per a facilitar el seguiment online dels cicles formatius el desenvolupament dels quals es veu afectat per l’actual situació.

Informació de http://www.educacionyfp.gob.es/prensa/actualidad/2020/03/20200321-mefprtve.html?fbclid=IwAR2EIdL_3XxlAi0lyJ8QCxgU-S88mQ45r9JrrYfrSFYlLbjUbMSVcWGdTsk