Preguntes Freqüents Cicles Formatius LFP

Convalidacions: Les convalidacions d’han de presentar com a màxim: al mes de setembre pels matriculats a Juliol, i 1 mes a comptar a partir de la data de matrícula. Les sol·licituds de convalidació requeriran la matriculació prèvia en el cicle formatiu. Fins que no es resolguin les peticions, l’alumnat haurà d’assistir a les activitats de formació dels mòduls professionals dels quals ha sol·licitat la convalidació. Imprés Convalidació / Model editable / Model Ministeri (CS)

Aprovat amb Anterioritat: Els alumnes que tenen aprovats mòduls comuns a diversos cicles han d’omplir i presentar la una sol·licitud demanant el reconeixement d’Aprovat amb Anterioritat.

Anul·lació de matrícula: L’anul·lació de matrícula a instàncies de la persona interessada computarà en el càlcul de matrícules consumides, llevat que la sol·licite (Imprés Anul·lació de Matrícula):
– Abans del mes de gener de l’any acadèmic en curs.
– Abans d’iniciar el tercer trimestre del curs acadèmic per qualsevol dels motius justificats de renúncia a convocatòria (1. Malaltia documentalment acreditada. 2. Motius de conciliació laboral. 3. Altres circumstàncies individualitzades que valore la direcció del centre, degudament justificades i acordades, que formen part de les normes d’organització i funcionament)

En règim semipresencial es pot realitzar l’anul·lació de matrícula de mòduls concrets. Imprés d’Anul·lació de Matrícula de mòduls en modalitat Semipresencial

Renuncia a Convocatòries: Es podrà renunciar a la convocatòria ordinària abans que falten 10 dies hàbils per a l’avaluació corresponent. S’ha de justificar documentalment la causa al·legada. Imprés de Renuncia a Convocatòries. Es podrà renunciar a la convocatòria ordinària segons el model de l’annex IV d’estes instruccions sempre que es justifique algun d’estos motius:
– Malaltia documentalment acreditada.
– Motius de conciliació laboral.
– Altres circumstàncies individualitzades que valore la direcció del centre, degudament justificades i acordades, que formen part de les normes d’organització i funcionament.

Exempció de la fase de formació en empresa o organisme equiparat: Presentació de la sol·licitud d’exempció (model “Sol·licitud d’exempció d’FCT/FE”). La sol·licitud d’exempció de l’FE, juntament amb la documentació aportada, es presentarà en la secretaria del centre públic o privat durant el primer trimestre de qualsevol dels cursos primer, segon o, si és el cas, tercer dels cicles formatius o del curs d’especialització. Cal acreditar un any a temps complet d’experiència relacionada amb els estudis professionals.

La normativa de referència es pot trobar a: https://dogv.gva.es/datos/2025/07/21/pdf/2025_28562_va.pdf

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies