Convalidacions: Les convalidacions d’han de presentar com a màxim: al mes de setembre pels matriculats a Juliol, i 1 mes a comptar a partir de la data de matrícula. Les sol·licituds de convalidació requeriran la matriculació prèvia en el cicle formatiu. Fins que no es resolguin les peticions, l’alumnat haurà d’assistir a les activitats de formació dels mòduls professionals dels quals ha sol·licitat la convalidació. Imprés Convalidació / Model editable / Model Ministeri (CS)
Aprovat amb Anterioritat: Els alumnes que tenen aprovats mòduls comuns a diversos cicles han d’omplir i presentar la una sol·licitud demanant el reconeixement d’Aprovat amb Anterioritat.
Anul·lació de matrícula: L’anul·lació de matrícula a instàncies de la persona interessada computarà en el càlcul de matrícules consumides, llevat que la sol·licite (Imprés Anul·lació de Matrícula):
– Abans del mes de gener de l’any acadèmic en curs.
– Abans d’iniciar el tercer trimestre del curs acadèmic per qualsevol dels motius justificats de renúncia a convocatòria (1. Malaltia documentalment acreditada. 2. Motius de conciliació laboral. 3. Altres circumstàncies individualitzades que valore la direcció del centre, degudament justificades i acordades, que formen part de les normes d’organització i funcionament)En règim semipresencial es pot realitzar l’anul·lació de matrícula de mòduls concrets. Imprés d’Anul·lació de Matrícula de mòduls en modalitat Semipresencial
Renuncia a Convocatòries: Es podrà renunciar a la convocatòria ordinària abans que falten 10 dies hàbils per a l’avaluació corresponent. S’ha de justificar documentalment la causa al·legada. Imprés de Renuncia a Convocatòries. Es podrà renunciar a la convocatòria ordinària segons el model de l’annex IV d’estes instruccions sempre que es justifique algun d’estos motius:
– Malaltia documentalment acreditada.
– Motius de conciliació laboral.
– Altres circumstàncies individualitzades que valore la direcció del centre, degudament justificades i acordades, que formen part de les normes d’organització i funcionament.Exempció de la fase de formació en empresa o organisme equiparat: Presentació de la sol·licitud d’exempció (model “Sol·licitud d’exempció d’FCT/FE”). La sol·licitud d’exempció de l’FE, juntament amb la documentació aportada, es presentarà en la secretaria del centre públic o privat durant el primer trimestre de qualsevol dels cursos primer, segon o, si és el cas, tercer dels cicles formatius o del curs d’especialització. Cal acreditar un any a temps complet d’experiència relacionada amb els estudis professionals.
La normativa de referència es pot trobar a: https://dogv.gva.es/datos/2025/07/21/pdf/2025_28562_va.pdf
