Llistes provisionals de subvencions d’alumnat d’FP 23-24

Constituïda i reunida la Comissió de Valoració de les sol·licituds d’ajuda a alumnat que cursa Formació Professional en centres educatius sostinguts amb fons públics en el curs 2023-24, de la convocatòria corresponent a la Resolució de 17 de maig de 2024, de la Direcció General de Formació Professional (DOGV núm. 9854 / 22.05.2024), es remeten els llistats provisionals d’ajudes concedides i denegades per a la seua publicació i publicitat en els centres docents, amb la finalitat de detectar possibles errors en la baremació i assignació de les quanties individuals.

D’acord amb l’apartat 9.8 de la convocatòria, les persones interessades tindran un termini de 3 dies hàbils per a reclamacions, que resoldrà el centre com tramitador de les sol·licituds.

Podeu consultar els llistats d’admessos i exclosos en:

Subvencions alumnat FP – Formación Profesional – Generalitat Valenciana (gva.es)