Visita a la Ciutat de la Justícia

El darrer 8 de febrer de 2023, l’alumnat de l’IES Sant Vicent Ferrer dels grups de primer de batxillerat A, de primer d’APSD i de primer de DAM, vam visitar la Ciutat de la Justícia.
Va ser una experiència molt positiva, ja que tot i que va haver-hi vaga de jutges, vam tindre l’oportunitat d’entrar a dos juís, en un dels quals, l’alumnat de FOL va tindre l’oportunitat d’aplicar i posar en pràctica els conceptes apresos en matèria laboral, ja que el juí versava sobre una incapacitat temporal (IT) que demanaven que es convertira en una incapacitat permanent (IP).

Per altra banda, l’alumnat de primer de batxillerat i uns pocs de primer d’ASPD, tingueren l’oportunitat de veure un juí d’assassinat amb jurat popular, fet que pel contingutno és un dels juís més habituals a la Ciutat de la Justícia i, per tant, va crear gran expectació entre l’alumnat.

El professorat acompanyant estem molt contents del resultat d’aquesta visita, l’alumnat va tindre un comportament exemplar i en general estaven molt contents amb l’excursió. Feu clic en la imatge per descarregar el PDF informatiu