Pràctiques d’empresa FCT als Ajuntaments

Un curs més els ajuntaments de La Ribera han agafat alumnes del nostre centre. El nostre alumne Itzan H. ha realitzat les seues pràctiques al mòdul de FCT de SMX a l’Agència de Desenvolupament Local (ADL) de l’Ajuntament de Benifaió. Començà en març i, després de quatre mesos la seua valoració és molt positiva. Aprofitem per a agrair la col·laboració de tots els seus treballadors.
També hem tingut a Javier B. y Toni G. En el Museu de la Festa d’Algemesí. I a Carlos A. a l’Ajuntament de Guadassuar que ha sigut el primer en anar a aquest Ajuntament del seu poble. Esperem seguint col·laborant molts anys més amb els nostres futurs alumnes amb aquests 3 Ajuntaments i amb els d’Alzira, Benimodo, Carcaixent, Polinyà del Xúquer, Castelló de la Ribera, Alberic, Alginet, Sueca i L’Alcúdia on hem tingut alumnes fent pràctiques en diferents cursos des de 2003 quant començarem a enviar-los.
Moltes gràcies a tots els que ens heu ajudat a acabar de formar als nostres alumnes d’Informàtica i Comunicacions de tots els cicles formatius que hem tingut als llarg d’aquests 15 anys que han sigut: CFGS d’Administració de Sistemes Informàtics (ASI) que actualment afegeix les Xarxes (ASIX), el CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Informàtiques (DAI) que actualment em especialitzat en la Web (DAW), sense oblidar als nostres alumnes del CFGM d’Explotacions i Sistemes Informàtics (ESI) que amb el canvi de llei d’Educació ha passat a denominar-se CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX). Seguim treballant per a que els nostres alumnes troben feina en aquest sector tant dinàmic on la taxa d’ocupació està en el 96% segons els mitjans de comunicació.