Muntatge i manteniment d’equips – CFGM SMX

L’alumnat de muntatge i manteniment de sistemes informàtics del CFGM de sistemes microinformàtics i xarxes estan a punt de completar les seves pràctiques competencials de muntatge d’equips informàtics. Aquesta fase és crucial per a consolidar els coneixements adquirits durant el curs i posar a prova les seves habilitats pràctiques en la configuració i reparació d’equips informàtics.

Durant aquestes pràctiques, l’alumnat té l’oportunitat d’aplicar tot el que han après al mòdul. Treballen en equips per solucionar problemes reals i resoldre els reptes que podrien trobar en situacions professionals de la vida real. Aquesta experiència també els permet guanyar confiança en les seves capacitats i preparar-se per a futurs desafiaments en el camp de la informàtica.