
Un any més, hem tingut la oportunitat de participar en Com Sona l’ESO, en la seua 27ena edició, que enguany ha comptat amb 1.800 alumnes i uns 200 professors d’arreu dels territoris amb que compartim llengua.
Enguany durant el curs, hem estat preparant amb esforç i dedicació l’obra inèdita INTERGALÀCTICA, una obra complexa, i que ens ha deixat una moralitat molt clara: davant un conflicte o problema, si no ens posem d’acord, parlem i arribem a un enteniment, acabarem amb l’extermini de la espècie. Un tema de molta actualitat i sobre el que cal reflexionar de manera profunda.
A banda de la feina preparada durant el curs, hem pogut gaudir de quatre dies de convivència a Gandia, plans d’assajos, concerts nocturns i un espectacular concert amb 2000 persones a l’escenari, que ens va deixar a tots molt satisfets i emocionats
Enguany han participat alumnat de 3r d’ESO (Javier Gil, Unai Escribano, Arnau Puerto, Marc Navarro, David Cerdà, Andreu Navarro, Miguel Ballester, Oriol Cantos, Lluna Navas, Maia Terol, Leire Garcia, Júlia Sanchis, Abril Sempere, Elia Aracil) i 4t d’ESO (Lucia Albero, Lucia Camarasa, Aitana Martínez, Arantxa Ayuso, Júlia Vañó i Paula Ribera).
Des d’ací els done les gràcies per la seua implicació al projecte que portem a terme des del Departament de Música, i també als companys Jordi Molina i Paloma Martínez per apuntar-se sense dubtar-ho i implicar-se a fons.
Esperem poder seguir en aquest projecte tan enriquidor a nivell artístic i personal, i que fomenta la col·laboració entre centres públics i en valencià.
VORER CONCERT ACÍ:





















































