Projecte Transversal 2n ESO C

Aquests podcasts han estat elaborats per l’alumnat de 2n d’ESO C de Projecte Tranversal.

Han fet grups de treball, elegit la temàtica, elaborat el text, enregistrat i editat (música i so) cada projecte.

Ací vos els deixem penjats per si els voleu escoltar. Igualment sonaran a “Ràdio Banyeres de Mariola” pròximament.

Els temes elegits han estat:

CULPA MÍA, LA PEL·LÍCULA. Una ressenya de la pel·lícula espanyola estrenada en 2023. Lucía Cerdà, Neus Cortés, Berta Garcia, Marta Garrido i Alba Sempere.EL PEIX PALLASSO. Un article sobre aquest curiós peixet. Lucía Camarasa, Julia Molina, Eva Moncho i Paula Ribera
MERCADO DE FICHAJES. A mode de tertúlia ens expliquen com funciona la compra-venta de jugadors de futbol en estiu. Jordi Calabuig, Gael Ferri, Marc García i Juan Sempere.El VIH. Taula redona amb experts en la malaltia de la SIDA. Alexandra Albero, Helena Almendros, Michelle Garcia i Noa Gil.
Sofia Oviedo. Departament de Música