L’alumnat de Música de 2n cicle visiten l’orgue de l’església de Banyeres.

El passat dilluns, 11 de desembre, l’alumnat de 2n Cicle de l’assignatura de Música vam anar fins a l’església de Banyeres.

Allí vam conèixer en profunditat la història de les campanes de l’església i les seues curiositats. L’antic professor del centre, Miquel Payà, ens va endinsar en el curiòs món dels orgues, harmòniums, i demés instruments amb què compta l’església. Vam tenir l’oportunitat de veure’ls de prop, tocar-los i fins i tot, veure’ls per dins.

El pianista de Banyeres, Francis Blanes, ens va interpretar una Ciacona de Pachelbel en la que vam poder fer d’intèrprets canviant els registres nosaltres mateixos.

Sofia Oviedo. Departament de Música-.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies