Projecte ApS Podcast: Ruta Dels Molins

Alumnes i professors del projecte Podcast Ruta dels Molins.

El 18 de maig, Dia Internacional dels Museus, es va celebrar al nostre institut donant un reconeixement a tot l’alumnat que enguany novament ha participat en el projecte d’Aprenentatge i Servei en col·laboració amb el Museu Valencià del Paper.

Un grup de 86 alumnes de 1r ESO i 1r i 2n de Batxillerat han posat veu i música en format podcast als panells d’informació que ben aviat es podran escoltar mitjançant un QR a la Ruta dels Molins que discorre al llarg del riu Vinalopó, en la zona del Partidor, molí l’Ombria, molí Sol i molí l’Espenta. Flora, fauna i patrimoni tradicional i industrial han sigut objecte d’estudi per a, després, adaptar els textos a la locució en castellà i valencià.

També han participat alumnes dels centres CEIP Alfonso Iniesta i Fundació Ribera, activitat que s’emmarca dins d’un seminari de formació del CEFIRE per a professorat.