11 de febrer Dia Internacional de la dona i la xiqueta en la ciència

L'11 de febrer l'ONU i totes les institucions científiques i educatives commemoren el dia internacional de la dona i la xiqueta en la ciència. L'objectiu és el de promocionar la labor científica de les dones perquè les joves es vagen motivant en l'elecció de carreres científiques, perquè en un futur puguem competir en igualtat en l'àmbit científic.

L'IES Paco Ruiz, com veient sent habitual en aquestes dates, col·labora en la promoció i divulgació de les dones que més han destacat en la ciència. Enguany hem fet molt de recalcament en què els alumnes coneguen i investiguen a les dones que han col·laborat en l'elaboració de les vacunes contra el COVID-19. Aquesta activitat l'han desenvolupada en les tutories i en els departaments de Biologia, Física i Química, Filosofia – Coeducació i Informàtica.

En aquest últim, i com a tasca de classe, els alumnes de 2n i 4t d'ESO han elaborat una presentació en Power Point sobre algunes de les dones més destacades en la història de la ciència, dels treballs de la qual fem ací una exposició.

A continuació es mostren alguns dels treballs realitzats:

KIZZMEKIA COLBERT

Ada lovelace

Jane Goodall

Lise Maitner

Margaret Cavendish

I açí la resta de treballs.