Anunci de Convocatòria de Vaga d’Estudiants

Estimades famílies,

Els informem que l’alumnat de l’IES Misteri d’Elx ha decidit convocar i exercir el seu dret a la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants en la jornada del dimecres 8 de març de 2023 (normativa vigent en el Decret 39/2008).

Referent a això els recordem algunes de les normes derivades d’aquesta jornada:

• Per a les decisions col·lectives d’inassistència a classe adoptades pels alumnes i les alumnes caldrà disposar de la corresponent autorització dels seus pares, mares o tutors en el cas d’alumnat menor d’edat. Aquesta autorització servirà als tutors dels grups per a justificar la falta d’assistència.

Aquesta autorització estarà a la disposició de l’alumnat en Consergeria i exonerarà de qualsevol responsabilitat al centre derivada de l’actuació de l’alumnat durant aqueixa jornada. També es pot descarregar l’autorització:
  • Podrà fer ús d’aquest dret l’alumnat de 3r ESO d’ara en avant.
  • En tot cas, els centres docents garantiran el dret a assistir a classe i a romandre en el centre degudament atés a l’alumnat que no desitge exercitar el seu dret.
  • Més informació sobre el protocol de vaga:

Una salutació afectuosa,

La direcció.