Experiències a l’aula

barrets_colors3

Gamificació, pedagogia inversa, aprenentatge col·laboratiu, projectes-servei, design thinking,...

Noves metodologies que ofereixen escenaris en els quals l'aprenentatge de l'alumne siga realment significatiu.

Taller de Teatre 1r ESO

Per collado_mdecri | 13 Agost, 2020

Insta posts on books

Per iesleliana | 1 Juny, 2020

My colleague Teresa designed this activity and shared it with all of us in the Department. She assigned it for 1 Bachillerato with the book The Client, and I have used it in 3 ESO with The Invisible Man. It’s super creative and lots of fun. And you can apply it to any language, any … Llegiu més Insta posts on books

Aprendre a programar sense ordinador?

Per piqueras_marmur | 25 Maig, 2020

És molt interessant intercanviar els papers i que l’alumne faça les funcions de l’ordinador. Que execute pas a pas cadascuna de les instruccions d’un programa, tal com ho faria la computadora. Aprenem així algorítmica bàsica, passos a seguir per a la resolució d’un problema, que després apliquem no sols a la programació informàtica, sinó a … Llegiu més Aprendre a programar sense ordinador?

Metodologia LEAN en Empresa i Iniciativa Emprenedora

Per iesleliana | 23 Maig, 2020

  En segon curs de cicles de grau mitjà i superior, els i les alumnes desenvolupen  projectes utilitzant metodologia “Lean” prototipant les seues idees.

La música en els mitjans audiovisuals

Per iesleliana | 23 Maig, 2020

En el departament de Música comptem amb un Projecte d’Innovació Educativa des del qual s’aborda la dimensió sonora dels mitjans audiovisuals. Això abasta tant el tractament de les veus com les ambientacions sonores, els efectes i la pròpia música. Partim de la premissa que per a comprendre la importància de la funció expressiva del so … Llegiu més La música en els mitjans audiovisuals

SoundCool

Per piqueras_marmur | 2 Maig, 2020

  Desde el departamento de Música del IES L’Eliana pretendemos implementar el uso de las TICs como mediadores didácticos con el fin de ofrecer al alumnado un entorno diferente y cercano a sus motivaciones e intereses en todos los procesos de la educación musical (lenguaje musical, audición, creatividad, etc.). Para el curso próximo el IES … Llegiu més SoundCool

Projecte de primers auxilis

Per iesleliana | 1 Maig, 2020

  Des del Departament de FOL i el de Serveis Socioculturals i a la Comunitat, s’aborda un projecte en el qual alumnes de primer del cicle d’Atenció a Persones en Situació de Dependència donen formació en primers auxilis a alumnes de primer de Formació Professional Bàsica. Aquesta formació té lloc com un projecte final del … Llegiu més Projecte de primers auxilis

The English Challenge

Per piqueras_marmur | 23 Abril, 2020

Des del departament d’anglés hem llançat una iniciativa perquè els nostres alumnes treballen la llengua anglesa d’una manera molt més amena i divertida durant el llarg confinament. Ho hem anomenat l’English Challenge i copiant els challenges que inunden les xarxes socials els hem proposat 5 reptes que inclouen l’ús de la llengua anglesa d’una forma … Llegiu més The English Challenge

Entrevista a Jose Vicente Gimeno. SoundCool.

Per piqueras_marmur | 30 Maig, 2010

“Soundcool és una aplicació per fer música col·laborativa”   Què és el Soundcool? És una aplicació que estem dissenyant el grup de Tecnologia i Arts de la Universitat Politècnica de València per a poder fer una música molt més col·laborativa, més d’acord amb els temps actuals, perquè en lloc d’utilitzar les flautes i altres instruments … Llegiu més Entrevista a Jose Vicente Gimeno. SoundCool.