Espai lliure de mòbils
Logo 25 aniversari

CENTRE LLIURE DE MÒBILS

Amb l'objectiu de millorar la convivència en la nostra comunitat es PROHIBEIX LA UTILITZACIÓ O EXHIBICIÓ DE DISPOSITIUS MÒBILS EN TOT EL CENTRE DURANT TOTA LA JORNADA LECTIVA A TOT L'ALUMNAT

Us deixem un enllaç a l'interessant documental "Addictes a la pantalla"

ENGUANY EL NOSTRE IES FA 25 ANYS

El nostre centre complix 25 anys i volem celebrar-lo com es mereix. Us anirem informant. De moment ja tenim logo i cartells commemoratius dissenyats per alumnat de primer de batxillerat.

MicrosoftTeams-image (2)

II MARXA SOLIDÀRIA IES L'Eliana

Marxa organitzada anualment pel Departament d'Eduació Física de l'institut. Recordeu que per participar heu d'aportar almenys 1k d'aliments no peribles.

Avion 2 fotos (2)

EXPERIÈNCIES ERASMUS+

A més d'oferir una fantàstica experiència personal per als alumnes, els objectius d'estes estancias son el perfeccionament de la llengua extragera, l'oportunitat d'ampliar mires, conéixer altres cultures i altres valors i, en definitiva, la creació de futurs ciutadans crítics, tolerants i respectuosos.

Us desitgem una felicíssima estada i esperem que gaudisqueu molt d'esta enriquidora experiència.

Logo-projet-niger

PROJECTE NÍGER: 20 ANYS DE COL·LABORACIÓ

Alumnes de Francés participen activament en este projecte que representa un pont entre cultures i un valuós intercanvi d'experiències amb alumnes de Níger. Entre els objectius del projecte està la col·laboració per a aconseguir millores en les condicions de vida dels escolars de Níger.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

oferta-cicles-2023

En els cicles que s'oferixen en torn al matí i vesprada, l'elecció de torn que es fa en la sol·licitud és una manifestació de preferència. En el cas que hi haja més demanda que oferix de places en un determinat torn, s'ordenaran les llistes per la qualificació mitjana del requisit acadèmic presentat.