Aneu a la barra d'eines

Experiències a l’aula

barrets_colors3

Gamificació, pedagogia inversa, aprenentatge col·laboratiu, projectes-servei, design thinking,...

Noves metodologies que ofereixen escenaris en els quals l'aprenentatge de l'alumne siga realment significatiu.

Alumnes del cicle de Dependència es van d’Erasmus+ a Malta

Per iesleliana | 18 Maig, 2021

Cinc alumnes del cicle d’Atenció a Persones en Situació de Dependència de l’IES l´Eliana van viatjar el divendres a Malta per a fer allí les seues pràctiques formatives amb les quals finalitzaran el cicle. D’aquesta manera, ja són 7 les alumnes del centre que estan a Malta realitzant les seues pràctiques, 6 d’elles en dues … Read more

31 de març DIA DE L’ESPORT!

Per piqueras_marmur | 23 Març, 2021

https://fundaciontrinidadalfonso.org/proyecto/valores-deporte/dia-de-esport/ Your browser does not support the vídeo tag.

Fi del projecte Erasmus “Entrepreneurship & Languages”

Per iesleliana | 13 Març, 2021

L’IES L’ELIANA ha participat els darrers anys en el projecte ERASMUS+ Entrepreneurship & Languages cofinançat per la Unió Europea. Les activitats més destacades han estat les trobades internacionals d’estudiants de Grècia, Itàlia, Polònia i Letònia en cadascun dels països participants. Organitzats en grups de cinc o sis persones de cada país els alumnes eren acollits … Read more

Projecte interdisciplinari “Creem un joc de taula”

Per collado_mdecri | 21 Febrer, 2021

Els alumnes de 2n d’ESO han creat per grups un joc de taula per a repassar les diferents categories gramaticals i per a crear els seus propis textos instructius en redactar les normes. Al mateix temps  en  l’optativa de “Disseny i impressió en 3D” han dissenyat les fitxes i altres peces. A més,  alguns dels … Read more

Ajudes Ampa: departament de Música i Anglés

Per iesleliana | 10 Desembre, 2020

Una vegada més, aquest curs hem comptat amb diverses ajudes econòmiques per part de l’AMPA. De moment, en el departament d’Anglés s’han comprat dos ordinadors portàtils, i en el de Música s’ha adquirit la “actualització” del programari de seqüenciació musical CUBASE que es va comprar ja fa uns anys i s’havia quedat obsolet. CUBASE és un programa … Read more

Projecte Níger: venda de calendaris

Per piqueras_marmur | 10 Desembre, 2020

  Com tots els anys, els alumnes de l’optativa de francés de 1r de batxillerat passaran per les classes per a informar els seus companys de com poden participar i col·laborar en el projecte Níger en el qual estem treballant. Enhorabona per la gran faena que feu tots els participants! Vols saber més sobre el projecte? Coneix el projecte Níger

Fotografies juxtaposades: Ugur Gallen

Per piqueras_marmur | 27 Novembre, 2020

Amb un muntatge de fotografies perfectament encaixades, el tuitero Ugur Gallen ens mostra dues realitats paral·leles que, malgrat ser completament diferents, estan ocorrent al mateix temps. Hui en Informàtica treballem la Imatge Digital i parlem d’aquestes realitats i de la forma en què Ugur Gallen les denuncia usant les xarxes socials. Veure imatges @ugurgallen

Repte filosòfic núm.1: Cerca una reflexió amb la qual t’identifiques i comparteix-la

Per garcia_elvbel | 31 Octubre, 2020

En la classe de Filosofia de 4t d’ESO hem treballat el nostre primer repte filosòfic: Buscar una reflexió amb la qual t’identifiques i compartir-la amb el teu entorn més pròxim.

Parlem sobre… metodologies actives

Per iesleliana | 1 Octubre, 2020

Parlant sobre gamificació i metodologies actives a l’aula, hem recordat la participació de la nostra companya María Orero, fa uns anys, en el programa de televisió Poder Canijo. Ací us deixem un vídeo, per als que no coneixíeu aquesta faceta televisiva de la nostra benvolguda companya.

Estudi interdisciplinari del clàssic de Bram Stoke, Drácula

Per collado_mdecri | 13 Agost, 2020

Enguany els alumnes de 1r de Batxillerat han pogut aprofundir en la novel·la Drácula a través de la realització de tertúlies literàries que han fomentat el pensament crític. Al mateix temps han dut a terme  un procés d’investigació interdisciplinària de diferents aspectes reflectits en l’obra.  Mitjançant un treball cooperatiu els alumnes han creat diferents webs … Read more