ELS ALUMNES DE PRIMER D’ESO DEL JOAN COROMINES, DE SENDERISME A IRTA (dv, 6 mai 2016)

[Veure fotos]

Clic per a ampliarEls alumnes de 2n de l'IES Joan Coromines, acompanyats pels professors d'Educació Física Esther Santos i Javier Mateu,i Eva Vela de E.P.V, van visitar el passat dimarts 3 de Maig, el espai a la natura de La Serra d'Irta.

L'objectiu d'aquesta sortida va  ser realitzar la pràctica d'un esport en el medi natural: Senderisme, fer una pràctica de dibuix i fotografia en el medi natural de paisatges de costa i muntanya en una sessió interdisciplinar d'Educació Física i Educació Plàstica i Visual.