BELLA I BÈSTIA SOM: AUTORETRATS CONTRA EL CÀNON(dl, 22 des 2014)

Els i les alumnes de 4t ESO de l'optativa de Plàstica han presentat l'exposició «Bella i Bèstia som: Autoretrats contra el cànon».

Aquesta exposició ens mostra els rostres dels alumnes intencionadament deformats i després tractats plàsticament de manera lliure i amb diverses tècniques.

Pretén ser una crítica i una reflexió sobre els models estètics que se'ns imposen i que patim, a voltes sense que arribem a ser-hi conscients.

Es tracta d'una exposició que es vol riure d'allò que sovint més por ens fa: El fet de no agradar, de no respondre a la imatge que els altres esperen de nosaltres.

Atrevir-se a apropar-se al propi monstre i poder-lo mostrar sense complexos, ha sigut un acte de valentia per part de l'alumnat. És, per això, una exposició que es riu d'ella mateixa.

Exposició virtual