PARTIT DE FUTBOL ALUMNAT-PROFESSORAT AL COROMINES

Dijous 2 de juny va tenir lloc el partit de futbol entre els equips formats, per una part, per l'alumnat de primer d'FPB d'Informàtica d'Oficina, i per una altra, una selecció de membres del professorat.

La història va començar quan Rocío i Raquel, alumnes en pràctiques al nostre centre, van proposar una ESCAPE ROOM per a l'alumnat de 1r FPB. Quin seria un premi que els fes il·lusió? En un grup majoritàriament masculí i futboler, la resposta era senzilla, un partit de futbol. Per posar una mica d'alicient a l'assumpte, un partit contra els profes... mola no?

Doncs açò... El partit va causar gran expectació i, tant participants com espectadors, vam gaudir de valent de l'activitat. El resultat va ser el menys important (no li digueu a ningú, però van guanyar els profes 8-2)

Una experiència la mar de divertida que ens va deixar a tothom molt bon gust de boca i amb ganes de tornar a repetir l'experiència.