DIA BLAU D’ACTIVITATS NÀUTIQUES

El divendres 11, dilluns 14 i dimarts 15 de juny es va realitzar el "DIA BLAU" amb l'alumnat de 1r de batxillerat, 4t i 3r d'ESO. Al llarg de tot el matí es van realitzar les activitats nàutiques de kayak, paddlesurf i vela lleugera de la mà de l'Escola de Vela Club de Mar de Benicarló.

Vam gaudir d'un matí molt complet realitzant activitat física en la mar a la vegada que vam obrir el ventall per a la pràctica de noves modalitats esportives nàutiques entre el nostre alumnat.

Per últim, agrair la col·laboració a tot l'alumnat així com als professionals de L'escola de Vela Club de Mar de Benicarló per la seva dedicació. Sense cap dubte, repetirem.