COMENCEM L’ESCOLA DE PARES I MARES

El pròxim 10 de desembre començarem l'escola de pares i mares de l'IES Joan Coromines. Aquest primer dia decidirem l'organització, el funcionament i les temàtiques a tractar al llarg del curs. Si us interessa saber més sobre qüestions com el desenvolupament durant l'adolescència, l'orientació acadèmica i professionals, la comunicació amb els vostre fills i filles, entre altres temàtiques, us convide a participar en l'escola de pares i mares del Joan Coromines. Aquesta primera reunió tindrà lloc en el saló d'actes del centre a les 20.00h.

Us esperem!

Departament d'Orientació.