L’IES JOAN COROMINES A L’ENGLISH WEEK A SANTA SUSANNA

Clic per a ampliarDel 4 al 8 d'abril, un grup d' alumnes de l'IES Joan Coromines de primer i segon d'ESO vangaudir d'una experiència inoblidable a l'English Week a Santa Susanna (Barcelona).

Van fer activitats d'aventura a la natura: circuits, tirolina, escalada, tir amb arc i amb rifle,curses d'orientació i equitació, entre d'altres. Les classes d'anglés es van impartir a l'airelliure i a través del joc es van realitzar activitats comunicatives. El professorat era nadiud'Irlanda, jove, amb moltes ganes de treballar i de passar-ho bé amb l'alumnat.

Durant l'estada es va seguir una rutina en la qual es van incloure les activitatsd'aprenentatge, el menjador, la discoteca "light" cada nit després de sopar i, finalment, elrepòs en cabanes.Han passat una setmana fantàstica d'activitats en un espai natural mitjançant un programad'immersió lingüística, i estem segurs que els alumnes tardaran en oblidar.