APADRINAMENT LECTOR A L’IES JOAN COROMINES (dj, 19 mai 2016)

Clic per a ampliar

[Veure més fotos]

Aquest ultim trimestre, des del departament d'Orientació s'ha engegat una iniciativa engrescadora. El projecte anomenat “Padrins lectors”, té un doble objectiu: per una banda poder promoure l'hàbit lector i per una altra millorar la convivència mitjançant vincles entre els alumnes majors del centre i els de primer curs.

Es van demanar voluntaris de 4t -padrins-, i 1r d'ESO -fillols-. Aquests alumnes, de forma setmanal, es troben per poder llegir per parelles, padrí-fillol, en un lloc tranquil del centre que trien ells.

Aquesta experiència els està agradant molt, ja que poden aprendre noves paraules, tenen nous amics més grans que poden ajudar-los, estan coneixent llibres divertits, etc. S'estan llegint títols com: "El niño del pijama de rayas", "Las ballenas Cautivas", "Ací  no paga ni Déu!", "En un lloc anomenat guerra", entre d'altres.

Donem les gràcies

• als padrins i padrines: Hajar, Mariam, Laia, Laura, María, Miriam, Ikram, Kautar i José
  • i als fillols i filloles: Ivone, Samia, Diana, Stiven, Soufyane, Ismael, Almudena y Alejandro.