L’IES JOAN COROMINES REP TRES PREMIS EN LES OLIMPíADES DE L’UJI

Veure més fotos

AmpliarEl passat divendres 22 de maig els alumnes de l'IES Joan Coromines, Iván Pinto, Iván Estupiñá i Marc Solé, van assistir a l'acte de lliurament de premis de les Olimpíades que convoca anualment la Universitat Jaume I en diferents disciplines. L'acte presidit pel rector de l'UJI, Vicent Climent, se celebrà a la sala Alfons el Magnànim, de la facultat de Ciències Jurídiques on els finalistes va recollir els diferents guardons.

Iván Pinto va quedar classificat en tercera posició en l'Olimpíada de Matemàtiques i en segon lloc en l'Olimpíada de Química. Els alumnes Iván Estupiñá i Marc Solé van quedar en tercera posició en l'Olimpíada de Valencià.

Els premis van consistir en xecs de diferents imports segons la posició en què van quedar, una medalla, un diploma commemoratiu i diversos detalls procedents dels sector empresarial privat. El fet d'haver quedat finalistes els ofereix, també, diverses oportunitats de formació i avantatges en cas d'inscriure's el curs vinent a l'UJI.

Des d'aquí també els felicitem per la seua implicació i esforç i els desitgem molt d'èxit en els seus futurs estudis universitaris.