L’IES JOAN COROMINES A GÁMESIS 2015 (dj, 07 mai 2015)

Ampliar

Veure fotos

Els alumnes de cicles formatius d'Informàtica del Coromines van assistir a les activitats organitzades pel Vinalab (centre d'innovació, emprenedoria i incubació d'empreses), amb el nom GÁMESIS 2015. L'objectiu d'aquesta activitat era conèixer diferents aspectes de la programació de videojocs i les seues possibles sortides professionals a través de diverses xarrades i un taller pràctic per a la creació d'un videojoc senzill. Els ponents eren tots reconeguts professionals de l'ensenyament i de la indústria del videojoc.

L'experiència va ser del tot enriquidora, ja que va permetre la interacció dels alumnes amb els experts, no sols durant la realització de les activitats, també en els espais comuns habilitats per l'organització pel dinar i esbarjos, i que podien compartir els assistents amb els ponents possibilitant tertúlies la mar d'interessants.