DIA DE LA DONA 2015 AL COROMINES

EXPOSICIÓ “La mare que em va parir”

A l’IES Joan Coromines hem celebrat el dia 8 de març amb diverses exposicions, una d’elles amb el lema La mare que em va parir. Es tractava que l’alumnat i el professorat portara la foto d’alguna dona del seu entorn i que afegira la relació de tasques que aquestes dones realitzaven i/o realitzen. L’objectiu era posar de manifest com la majoria de les dones són les que fan els treballs no remunerats, tradicionalment han estat relegades a l’àmbit domèstic i no han tingut cap reconeixement fora de l’escena privada. Paral·lelament,  l’alumnat que fa plàstica a 3r i 4t d’ESO han manipulat el quadre “La jove de la perla” de Vermeer, ubicant-la en un entorn laboral fora de la llar, assignant-li una professió remunerada i en els oficis més diversos.

Veure fotos