MANUEL SERRANO JUAN GUANYA LA XXV OLIMPÍADA MATEMÀTICA A CASTELLÓ

Dissabte 10 de maig es va celebrar a l'IES la Plana de Castelló la fase provincial de la XXV Olimpíada Matemàtica, en la qual van participar 360 xiques i xics representants dels centres educatius de la província de Castelló. L’equip que aquest any 2014 representava l’IES JOAN COROMINES estava format pels  alumnes Denisa Dordea, Karim Lahmani i Víctor García de 1ESO, Rony Encalada, Pau Colàs, Víctor Monserrat, Manuel Serrano i Mohamed el Hamami de 2ESO; Luís Carlos Pinto, Mireia Prats i Lluís Lumbreras de 4ESO, i els professors Manuel Serrano Orenga i Héctor A. Gómez Aguado.

Al llarg de la jornada els alumnes van gaudir de resoldre diversos problemes que se’ls van plantejar, de manera individual o en equip. Els equips estaven formats per un alumne de cada centre.Cap a les 7.00 de la vesprada, al Palau de la Festa de Castelló, amb la presència dels pares dels participants, es va fer entrega dels diplomes de articipació i dels premis aconseguits pels alumnes. L’alumne Manuel Serrano Juan, de 2ESO va ser un dels guanyadors en la categoria de 1r Cicle d’ESO, i representarà la província de Castelló, en la fase Autonòmica de la XXV Olimpíada Matemàtica, que se celebrarà el proper 31 de maig i 1 de juny a Xest.

Enhorabona Manuel !!!