IVAN PINTO HUGUET, DE L’IES JOAN COROMINES ÉS UN DELS GUANYDORS DEL XIX CANGUR

El dijous, 20 de març, es va celebrar a la Comunitat Valenciana la XIX edició de la prova CANGUR de Matemàtiques, en la qual van participar quasi 5000 xics i xiques representants dels centres educatius de tota la Comunitat. L’equip que aquest any 2014 presentava l’IES JOAN COROMINES estava format pels alumnes Luís Carlos Pinto, Mireia Prats, Albert Miñana i Lluís Lumbreras de 4ESO i Ivan Estupiñà i Ivan Pinto de 1BAT, i els professors Héctor A. Gómez Aguado i Manuel Serrano Orenga. Els alumnes van fer la prova en l'IES Els Ports de Morella.

L’alumne Ivan Pinto Huguet va ser un dels guanyadors en el nivell 3 (1r Batxillerat). Aquest premi el rebrà el proper divendres 23 de maig a l'Aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València. Aquest no és l’únic premi que Iván Pinto rep en aquest curs 2013/2014 enuna competició d’habilitats matemàtiques, ja que el 17 de gener va guanyar a l'UJI de Castelló la fase provincial de la 50a Olimpíada Matemàtica Espanyola.