EL MUSEU D’INFORMÀTICA (dc, 4 des 2013)

Des de l'any 1986 i de manera ininterrompuda, a l'IES Joan Coromines de Benicarló s'està impartint la titulació de formació professional d'Informàtica. Primer com FPII i ara com Cicles de Grau Mitjà i Superior, el Coromines sempre ha sigut centre de referència en aquests estudis. Ara i, amb 27 anys d'història, el departament d'Informàtica, per iniciativa del professor Daniel Moroño i amb la col·laboració dels alumnes de PQPI, han decidit muntar una exposició permanent (Museu d'Informàtica) amb el material que s'ha anat guardant i que ja es preveia que podia ser pedagògicament interessant per a mostrar l'evolució d'aquesta tecnologia. De moment només és un projecte programat com una activitat extraescolar per a aquests alumnes que s'estan implicant de valent per mostrar-ho a la resta de col·lectiu del centre d'una forma didàctica i amena. Ja us ho contarem quan ho tinguem enllestit.

Veure fotos