CAMPIONATS SKILLS d’FP

Els Campionats Comunitat Valenciana Skills de Formació Professional sel·leccionen als millors alumnes de diferents especialitats (Skills) per a representar a la Comunitat Valenciana en la Olimpíada de Formació Professional SpainSkills que es celebrarà en Madrid, en abril de 2011. Els alumnes guanyadors d'SpainSkills participaran posteriorment en la Competició Internacional Wordskills que tindrà lloc en Londres, en octubre de 2011.

• Promocionar els estudis de Formació Professional.
  • Estimular i motivar als alumnes, millorant així la qualitat de la Formació Professional.
  • Reconéixer la tasca del professorat de Formació Professional.
  • Crear un punt d'encontre entre els professionales, els professors i els alumnes (futurs professionals) fomentant així bones relacions entre ells

Participants

Alumnes matriculats durant el curs 2010/2011 en cicles formatius de Formació Professional reglada de la Comunitat Valenciana i que en 2011 tinguen una edat màxima de 22 anys (nascuts en 1989 o anys posteriors), excepte en l'Skill de Mecatrònica, que poden tindre fins a 25 anys.

Inscripcions i més informació