Timbre del 18 al 22 de desembre

VA ARRIBAR EL NADAL

Ozuna & Generació Triada Ft. Christian Nieves

Encara que el Nadal tinga un significat especial per a moltes persones, no en tots els llocs se celebra de la mateixa forma. En molts països centren la seua atenció en el consumisme, però no importa si això comporta reunir famílies per a celebrar les festes tots junts. Això és el veritablement important del Nadal. Així que espere que ho celebreu amb els vostres sers estimats i si estan lluny, useu la tecnologia per a veure’ls i escoltar-los.

El tema que escoltarem és de Puerto Rico. Igual que el Nadal unix a les famílies, en este tema, s’han unit diferents cantants i grups.

Per una banda, tenim al grup juvenil “Generació Escogida”, un grup boricua (de “Puerto Rico”) format per músics i cantants amb edats compreses entre 9 i 14 anys, i els temes dels quals tenen missatges positius, amb ritmes urbans i lletres apropiades. Us deixem aquest enllaç d’un article sobre el grup.

D’altra banda, cantant amb ells, tenim a “Ozuna”, el nom complet del qual és Juan Carlos Ozuna Rosat, també de “Puerto Rico”, i al músic de la mateixa nacionalitat “Cristian Nieves”, que toca el “Quatre”, instrument nacional de “Puerto Rico”.

Tots junts canten el tema “Llegó la Navidad” i per si voleu veure el videoclip, us deixem ací l’enllaç, perquè és molt animat i mogut, quasi fan ganes de ballar. És un petició del vostre professor d’educació física, José Luís.

Esperem que el tema us agrade i volem desitjar-vos un bon final i començament d’any.