Un llibre, un desig

Campanya d’animació a la lectura

UN LLIBRE UN DESIG

Ja estem quasi per Nadal i es nota l’ambient nadalenc per tot arreu, encara que en realitat portem quasi un mes amb les campanyes de publicitat, que solen començar a la fi de novembre en tots els mitjans de comunicació. Els carrers s’il·luminen i decoren i els dolços nadalencs comencen a veure’s en les pastisseries.

En el nostre centre també es nota i decorem un poc algunes zones, entre elles la nostra biblioteca. Us mostrarem la decoració d’enguany, encara que si podeu passar a veure-la, millor, i ja que esteu, us convidem a deixar un desig nadalenc en els arbres.

Mireu que bonica ha quedat!

Aquesta campanya d’animació a la lectura és el tercer any que la realitzem i la veritat ha agradat tant, que fins i tot, altres centres ens han demanat permís per a realitzar-la.

En què consisteix?

Només has d’escriure un missatge o desig nadalenc en una targeta que et proporcionarem i un llibre que t’agradaria tindre.

Poden participar tant alumnat com professorat. De totes les targetes de l’arbre, farem després de festes, dos sortejos. Un per a l’alumnat i un altre per al professorat. Als premiats se’ls obsequiarà amb el llibre que van posar en la targeta.

Si t’agraden els llibres i t’agrada llegir, passa per la biblioteca i posa la teua targeta en els nostres arbres. Si no t’agrada molt llegir, pots posar igualment una targeta amb un desig i un llibre per a algú de la teua família que sàpies que li agradaria tindre.

Vine a deixar el teu desig i aconseguir el teu llibre!