Comencem el concurs Odissea 2020

Els alumnes de Llatí de 4t d’ESO i els de Grec i Llatí de 1r de Bat, amb les professores Encarna Santos i Gabriela Celis, participen aquesta setmana en la 13a edició del Concurs Odissea, dedicada enguany a L’esport a Grècia i Roma.

Com diu l’organització: «La nostra Odissea 2020 es vesteix amb roba esportiva disposada a jugar i a competir més que mai, i a coronar amb olivera els vencedors. Som al 2020, any olímpic, la Cultura Clàssica es posa a l’última moda, l’actualitat s’alia amb els orígens clàssics dels certàmens atlètics […]
Animem els nostres joves Odisseus a vestir-se còmodes, calçar-se les seues sabatilles esportives, entrenar el seu cos i la seua ment, escalfar els seus músculs i els seus cervells, posar a punt els seus ordinadors, els seus llibres, notes i tot el material competitiu necessari per al certamen que comença, que serà… olímpic, per Zeus!».

Animem els nostres alumnes a enfrontar-se com herois moderns a les preguntes i a gaudir de la satisfacció de les respostes trobades amb el seu esforç, a arribar sans i estalvis, i també més savis, a Ítaca.