Activitats i quota

Estimades famílies:

Des de l'AMPA volem fer-vos extensible, tots els beneficis que s'obtenen en formar part d'esta, tenint en compte que el nostre interés és majoritàriament l'educació dels nostres fills i filles en col·laboració permanent amb els professors i amb l'equip directiu del centre.

La participació és voluntària i per això us animem a totes les famílies a associar-vos, ja que quantes més siguem millor serà per als nostres fills, per a l'associació i per al centre.

Gràcies al temps que altruistament algunes mares i pares prestem i, amb el suport de la Direcció de l'IES, s'ha aconseguit impulsar algunes iniciatives molt interessants, com per exemple:

• La possibilitat de poder llogar taquilles.
  • Poder concursar en el disseny de l'agenda del pròxim curs.
  • Col·laboració en l'organització del lliurament de l'Orla de 2n de Batxiller, subvenció de l'orla als alumnes socis/as de l'AMPA que tinguen pagats el cicle complet de Batxiller, és a dir 1r i 2n de batxillerat. Si no és així, arribat el mes de juny hauran d'abonar 50€. L'ingrés s'haurà de fer abans del 20 de maig de 2025. Més tard d'eixa data no s'admetran pagaments.
  • Organització en el lliurament de l'Orla de 4t d'ESO i subvenció de la mateixa als alumnes socis/as de l'AMPA que tinguen pagats els 4 anys del cicle. Si no és així hauran d'abonar 100€. L'ingrés s'haurà de fer abans del 20 de maig de 2025. Més tard d'eixa data no s'admetran pagaments.
  • Subvenció de l'orla als alumnes socis/as de l'AMPA

Financem diverses activitats del centre com:

• Banda a l'escola.
  • Concurs postal de Nadal.
  • Premis per al Dia del Llibre.
  • Material per als tallers en les Jornades Culturals i Dia de l'Esport.
  • Finançament d'un percentatge en el cost dels autobusos.
  • Esmorzar solidari.
  • Entrada a la piscina l'últim dia de classe.
  • A principi de curs, s'obsequia als alumnes socis/as de l'AMPA, amb una agenda escolar.
  • Participem directament en el Consell Escolar del centre i assistim a les diferents reunions i assemblees de l'Ajuntament, associacions de veïns, de federacions d'AMPA, etc.
  • Animar-vos i participeu! És molt poca la quantitat, i molt el que podem fer.

NÚMERO DE COMPTE: ES12 3159 0065 4225 8188 4125

QUANTITAT PER FAMÍLIA: 50€

Qualsevol dubte o suggeriment que tingueu podeu contactar en el nostre correu electrònic: andreusempereampa@gmail.es