Activitats i quota

Des de l'associació de mares i pares de l'IES Andreu Sempere, us donem la benvinguda al nou curs escolar 2023/2024 i aprofitem per informar-vos sobre algunes de les activitats que realitzem al llarg del curs gràcies a la quota anual de l'AMPA que és de 25€ per família:
  • Oferim als socis/es de l'AMPA la possibilitat de llogar taquilles.
  • Organització d'un concurs per elegir el disseny de l'agenda escolar del curs següent.
  • Col·laboració en l'organització del lliurament de l'Orla de 2n de Batxiller, subvenció de l'orla als alumnes socis/es de l'AMPA que tinguen pagats almenys el cicle de Batxiller complet, és a dir 1 i 2 curs. Si no és així arribat el mes de juny tindran que abonar 50€ i si només han pagat un any tindran que abonar 30€ per obtindre l'Orla (Foto+Birret+Beca). L'ingrés s'haurà de fer abans del 20 de maig.
  • Organització en el lliurament de l'Orla de 4t d'ESO i subvenció de la mateixa als alumnes socis/es de l'AMPA que tinguen pagada la quota almenys 2 anys del cicle. Si no és així tindran que abonar 50€. Si només han pagat un curs d'AMPA tindran que abonar 30€ per obtindre l'Orla (foto+detall de l'AMPA). L'ingrés s'haurà de fer abans del 20 de maig.
  • Finançament de diverses activitats del centre com Banda a l'escola, concurs postal de Nadal, premis per al dia del llibre, material per als tallers en les jornades culturals i dia de l'esport.
  • A principi de curs, obsequi als alumnes socis/es de l'AMPA, d'una agenda escolar a cada NOU soci/a.
  • Participació en el consell escolar del centre i assistència a les diferents reunions i assemblees de l'Ajuntament, associacions de veïns, de federacions d'AMPA...
Animen-vos i participeu!

LA JUNTA DE L'AMPA

Qualsevol dubte o suggeriment que vulgueu fer-nos arribar, el podeu dirigir al nostre correu electrònic: ampa@iesandreusempere.es