Els teuladins de l’Andreu

Aquest matí hem rebut la visita al nostre centre de Pep Cantó, tècnic del Parc Natural de la Font Roja.

En el marc del concurs First LEGO League, els nostres alumnes de primer d’ESO concursen amb un projecte anomenat “Els teuladins de l’Andreu” que pretén fer créixer, anellar i observar la colònia de teuladins que habita el nostre centre.

Pep Cantó, expert en aus, ha vingut a sensibilitzar els alumnes i aconsellar-los de les millors opcions per instal·lar uns menjadors d’ocells als nostres patis, aprofitant les restes dels esmorzars.

Aquesta ha sigut la primera d’altres activitats programades, com ara la visita del nostre ex-alumne i investigador de la Universitat de València Edgar Bernat, anellament de teuladins al mes de març i instal·lació de casetes de ratpenats.

La visita ha sigut doblement gratificant, per la vessant artística de Pep Cantó, pintor molt reconegut a la nostra ciutat i també perquè els alumnes del Segon de Batxillerat d’Art han compartit inquietuds, tècniques i treballs amb l’artista que ha quedat encantat amb l’obra dels nostres estudiants.

Accés a l’àlbum de fotos: