Projecte d’innovació educativa ADA

Un dels molts punts diferenciadors de l'IES Andreu Sempere és l'ADA, l'Aula Dinàmica d'Aprenentatge, posada en marxa en el curs 2017-2018, i que a hores d'ara s'ha implantat ja en primer i segon d'ESO. Es tracta d'un projecte d'innovació educativa reconegut per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que potencia el treball en grup, però també l'autonomia i responsabilitat individual. S'utilitzen diverses metodologies per apropar el coneixement de diferents matèries en projectes educatius, com per exemple, la creació d'un museu de l'antiguitat.

Si has de triar institut, has de saber que l'IES Andreu Sempere compta amb un projecte innovador per als alumnes de primer i segon, l'Aula Dinàmica d'Aprenentatge, on els alumnes treballen de manera col·laborativa i per projectes.

Els professors de l'ADA ens contesten en el vídeo a les preguntes més freqüents. També podeu vorer una xicoteta mostra d'alguns dels projectes realitzats. Recordeu que si voleu saber més, podeu contactar amb l'IES Andreu Sempere en la seua web, en aquest correu (iesandreusempere@iesandreusempere.es) o al telèfon 966 52 81 20.

Accés al tauler del projecte