8 de març: exposició i lliurament de premis

Amb motiu del 8 de març, el nostre alumnat ha participat en diferents activitats en col·laboració amb l’ajuntament d’Alfafar.

En primer lloc hem treballat en classe dues dones: Sor Juana Inés de la Creu i Gabriela Mistral. Vam triar a aquestes escriptores perquè volíem visibilitzar les seues aportacions i mostrar també la seua diversitat afectiu-sexual. Després de treballar-les en classe es van enviar a la Regidoria d’Igualtat perquè formaren part de l’exposició “Dones en la Història”.
Aquesta activitat acadèmica es va dur a terme dins del curs de formació sobre diversitt afetiu-sexual que ha realitzat el professorat de l’institut.

A més, per a promocionar l’exposició es va convocar un concurs de dibuix: el nostre alumnat va presentar molt bones propostes i els tres premis de la categoria de Secundària han recaigut en el nostre institut:
1r premi: Elena Mkrtchyan
1r accèssit: Marcos Huelva
2n accèssit: Norma Sales
Us deixem diverses fotos de l’exposició, del cartell amb els dibuixos guanyadors i del lliurament de premis.

Enhorabona a tots i totes les paticipants!!!!!

Beatriz del Hoyo