Taller per al foment de la lectura

U, DOS, TRES …ACCIÓ! FEM BOOKTUBERS!

El passat dimecres 27 de març, els alumnes de 2n i 3r d’ESO tingueren l’oportunitat de gaudir de la valentuber Teresa “Patapum”, una jove mestra de música i youtuber en el seu temps lliure, amb la qual s’iniciaren en el recorregut i la coneixença de les eines per tal de transmetre la valoració de les lectures en els canals audiovisuals.

Amb un discurs actual i entretingut, la monitora del taller va connectar de manera ràpida amb un alumnat molt interessat en les noves tecnologies.

Aquesta activitat es troba emmarcada en la relació d’ actuacions del Pla de Foment de la Lectura i subvencionada per la Conselleria d’Educació.

Esperem que amb aquestes primeres directrius comencen els nostres alumnes a recomanar les seues lectures a través dels canals més innovadors, realitzen booktrailers i passen a fornir el llistat de  valentubers.