Plaça del Llibre.

RETALL DE LLETRA

QUAN LA PLAÇA DE L’AJUNTAMENT PARLA VALENCIÀ

Des de l’1 al 4 de novembre ha estat emplaçada la Fira del Llibre Valencià a l’emblemàtica plaça de la ciutat. Aquesta 6a edició ha comptat amb un major nombre de llibreries i editorials que intenten fomentar el gust per la lectura en la nostra llengua  en les diferents modalitats i formats. A més, han confeccionat un complet programa d’activitats com conta contes, recitals poètics, presentació de llibres adreçat a tot tipus d’espectadors com joves, famílies, vianants ocasionals…

En aquesta ocasió, l’IES 25 d’ABRIL va assistir, el passat divendres 2 de novembre,  amb  alumnes de 1r ESO i les seues  professores Sílvia García i Rosa Llàcer a la Plaça del Llibre on  van visitar l’Ajuntament amb un recorregut per  les principals estances i van guaitar pel famós balcó on gaudiren d’unes vistes precioses de la ciutat, per a tot seguit assistir a un conta contes un tant especial en què el poeta Francesc Anyó ens va dramatitzar  fragments de contes de diversos escriptors com Gianni Rodari (Retall de lletra)  i va recitar també alguns poemes del nostre poeta Marc Granell. Poemes que els nostres alumnes coneixien molt bé i que de manera molt entusiasta van eixir a recitar amb molt bona disposició i art.

Finalment, els deixem un tast de l’activitat a partir d’un recull d’imatges del matí.