TALLER DE FOMENT DE LA LECTURA

NORA

TEATRE I DONA

Activitat d’animació lectora realitzada al Centre, el passat dilluns 26 de març, subvencionada per la Generalitat Valenciana a partir de les ajudes concedides per a la dinamització de les biblioteques escolars.

Taller formatiu i emocional de gran volada. Destaquem la professionalitat de les dues responsables del taller i el seu afany de conscienciar sobre la problemàtica de la violència de gènere:  Jéssica Fortuny( autora/ actriu) en la part de dramatització i sensibilització emocional, i Amparo Tronchoni, agent d’igualtat de l’Ajuntament de Picassent, en l’assessorament directe, accessible i veraç de la matèria per al nostre alumnat de 4t d’ESO i 1r BATX.

Una manera diferent d’esperonar la curiositat per un llibre!!