VISITA CONSELLERA D’EDUCACIÓ, CULTURA I ESPORT I DIRECTORA D’INCLUSIÓ EDUCATIVA DE LA CONSELLERIA (11-05-23)

Hui 11 de maig de 2023 ha estat un dia molt especial i molt emocionant per a la nostra escola i per al municipi d'Alfara del Patriarca...

La consellera Raquel Tamarit i la directora general d’Inclusió Educativa, Raquel Andrés, han visitat el CEIP Doctora Anna Lluch d’Alfara del Patriarca per conéixer de primera mà el projecte d’educació emocional que desenvolupa la nostra escola.

S’han reunit amb la comunitat educativa de l’escola per abordar les bones pràctiques que impulsa el centre al voltant de l’educació emocional, i la converteix en un eix vertebrador no sols de totes les accions educatives, sinó també en la relació família-escola i les entitats i serveis socials i sanitaris de la població.

Des de la Conselleria estan preparant un programa pilot de salut mental basat en competències socioemocionals per al pròxim curs reforçant les diferents línies d’actuació ja establertes com les UEO, el programa ‘Imprescindibles’ i el personal especialitzat, amb tallers i acompanyament al professorat i famílies per a impulsar l'autoconeixement i la consciència social.

El CEIP Doctora Anna Lluch d’Alfara del Patriarca, a l'Horta Nord, ja té en marxa un projecte d’educació emocional que treballa en les aules la gestió dels sentiments de forma transversal.

El projecte educatiu del CEIP Doctora Anna Lluch va en la línia del programa pilot de salut mental basat en competències socioemocionals, que està enllestint la Conselleria d’Educació per a posar en marxa el curs que ve en diverses poblacions valencianes.

El nostre alumnat ha estat el que ha explicat les diferents accions que ens fan en aquest projecte i que acompanya la nostra orientadora a través de les diferents dinàmiques.

Ha estat un gran plaer...enhorabona pel treball conjunt!!!

Gràcies per la visita!!!