TROBADA 2024

(21 d'Abril de 2024 a Burjassot)

CARTELLS TROBADA 2024

Vos compartim els dos cartells seleccionats de la nostra escola que hem portat al Concurs de Cartells per a la Trobada de Burjassot.
Enhorabona als dos i gràcies a la participació de tots els xiquets/es de l'escola.

Encara que no han estat seleccionats com a cartell de la Trobada Comarcal, aquests dos cartells seran premiats en el Sambori Local d'Alfara que tindrà lloc el divendres 19 d'abril de 2024.  Per tant, els xiquets/es de 5 anys i Paula Camarero, reserveu el dia 19 d'abril per a recollir el premi a Alfara!!! Felicitats!!!

PREMI SAMBORI LOCAL I COMARCAL 2024

Vos compartim el llistat de relats seleccionats dels Premis Sambori 2024

LLISTAT DELS SAMBORIS SELECCIONATS LOCALS I COMARCALS 2024

TROBADA 2023

(26 març 2023 a Almàssera)

Vos compartim els dos cartells seleccionats de la nostra escola que hem portat al Concurs de Cartells per a la Trobada d'Almàssera.

Per altra banda, donem L'ENHORABONA A L'AULA DE 5 ANYS PERQUÈ A LA VOTACIÓ COMARCAL EL CARTELL D'INFANTIL DE L'AULA DE 5 ANYS HA ESTAT EL GUANYADOR DE LA CATEGORIA D'INFANTIL.

Per tant, els xiquets/es de 5 anys reserveu el dia 25 de març per a recollir el premi a Almàssera!!! Felicitats!!!

PREMI SAMBORI LOCAL I COMARCAL 2023

Vos compartim el llistat de relats seleccionats dels Premis Sambori 2023