Calendari de setembre

PROVES D’ACCÉS ALS ENSENYAMENTS PROFESSIONALS: CONVOCATÒRIA DE SETEMBRE

Dilluns 4 de setembre:

17 h: aspirants a tots els cursos i especialitats.

ALUMNAT 1r ENSENYAMENTS ELEMENTALS:  ADJUDICACIÓ D’INSTRUMENTS I MATRÍCULA

Dimarts 5 de Setembre: Adjudicació d’instruments i matrícula de l’alumnat de 1r Ensenyaments Elementals.

La convocatòria serà escalonada, d’acord al resultat de les proves. En este enllaç podeu consultar el llistat d’ordre d’adjudicació.

· 18 h: adjudicació des de l’ordre 1 (Malena M. M.) fins a l’ordre 18 (Miquel M. G.)

· 19 h: adjudicació des de l’ordre 19 (Axel A.) fins a l’ordre 39 (Lluna M. V.)

TRIA HORARI D’INSTRUMENT PER A TOT L’ALUMNAT. Punxa ací per a accedir a la informació.

Del 7 al 9 de setembre: Termini per a emplenar i enviar les sol·licituds d’horaris d’instrument per correu electrònic. A la web del centre estarà disponible un document per a tal efecte. A l’inici de setembre donarem més instruccions al respecte.

Una vegada assignats els horaris d’instrument, s’assignaran els horaris de piano complementari des del centre.

Atenció: preguem que els dies 12 i 13 de setembre estiguen pendents del telèfon pels possibles aclariments durant l’assignació d’horaris d’instrument per part dels tutors.

JORNADES D’ASSESSORAMENT INFORMÀTIC SOBRE WEB FAMÍLIA I TEAMS

Dimecres 13 de setembre de 17 h a 19.30 h.

Dijous 14 setembre de 10 h a 13 h.

Durant aquestes franges horàries s’atendrà en el centre a les famílies per ajudar a saber utilitzar els principal mitjans de comunicació amb el conservatori, així com resoldre dubtes o altres qüestions. Els interessats podreu comunicar-ho emplenant aquest formulari o bé cridant per telèfon al centre al 962919220

JORNADES DE BENVINGUDA AL NOU ALUMNAT

Dilluns 18