?‍???‍♂️SUPERHEROS eTWINNING 22-23 5é?‍???‍♂️

Els nostres alumnes de 5é treballaran els ODS de l’Agenda 2030 en un projecte eTwinning anomenat Superheroes. Al costat d’alumnes d’Itàlia, França, Grècia, Romania i Turquia, descobriran el significat i valor dels Objectius 4, 8, 10 i 16 (educació de qualitat, dret a un treball digne, reducció de les desigualtats i pau i justícia).

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible o Objectius Globals són 17 objectius globals interconnectats dissenyats per a ser un «pla per a aconseguir un futur millor i més sostenible per a tots».​ Els ODS van ser establits en 2015 per l’Assemblea General de les Nacions Unides i es pretén aconseguir-los per a 2030.

Per a descobrir que anaven a participar en aquest projecte, han hagut de resoldre una Escape Room amb diferents proves i escenaris.
Ací els podeu veure en acció!