Xarrada Vins Vilaplana

Divendres 8 de febrer de 2019, l’expert en seguretat informàtica Vins Vilaplana va dur a terme una xarrada amb el títol “¿Por qué no?”, adreçada a l’alumnat de cicles formatius de la família d’informàtica en la qual va reflexionar sobre els reptes a què aquests alumnes trobaran al món laboral. El ponent va il·lustrar aquestes reflexions posant nombrosos exemples de la seua pròpia experiència professional després d’anys exercint diverses responsabilitats en empreses del sector.
Si us interessa, podeu escoltar l’àudio de la intervenció de Vins Vilaplana al següent podcast gràcies a l’alumne Antonio Muñoz de 1r de SMR, que ha registrat i editat la xarrada perquè puga ser compartida a la web del centre:

Des de l’IES Conselleria, agraïm a Vins Vilaplana aquesta col·laboració.
Fotos de l’esdeveniment: