Alumnes de 2n de GEVECO col·laboren en l'aparadorisme de comerços del centre històric

El  14 de febrer, aprofitant la celebració del dia de Sant Valentí, es va inaugurar aquesta mostra d’aparadorisme realitzada pels alumnes del centre en alguns comerços del Centre històric de València.
Des de l’IES Conselleria de València agraïm la col·laboració per a la formació dels nostres joves i l’oportunitat oferta pels comerços Siscopel i Llenceria Alberola, establiments que ens han permès utilitzar els seus espais comercials per a realitzar aquesta acció formativa. Així mateix reiterem el nostre agraïment pel suport de l’Associació de Comerços del Centre Històric.
Tots ells han apostat per aquesta interessant iniciativa, molt enriquidora per a ambdues parts.