Visita al Museu d’Informàtica de la UPV

La setmana passada, els alumnes de primer curs de Grau Mitjà d’Informàtica de l’IES Conselleria van tenir l’oportunitat d’explorar el fascinant món de la tecnologia en una excursió al Museu d’Informàtica de la Universitat Politècnica de València. En aquesta enriquidora visita, van tenir l’oportunitat de participar en un taller de robòtica, on van poder posar en pràctica els seus coneixements i destreses en el camp de la programació i la construcció de robots.

A més de l’experiència pràctica, els alumnes van tenir l’oportunitat de recórrer la impressionant col·lecció d’ordinadors i màquines exposades al museu, que abasta des dels primers dispositius informàtics fins a les màquines més contemporànies. Aquesta immersió en la història de la informàtica els va permetre comprendre millor l’evolució de la tecnologia i el seu impacte en la societat actual.

La visita al Museu d’Informàtica de la FIV va ser una experiència educativa única que va ampliar els horitzons dels estudiants, inspirant-los a explorar noves àrees d’interès dins del camp de la informàtica i preparant-los per a un futur prometedor en el món de la tecnologia.